woensdag 24 juni 2015

kleur ambassadeur pefectsweetcolors

Graag stel ik jullie voor aan......


Jacqueline,  kleurambassadeur Van BBNC uitgevers .... BBNC heeft onder andere de boeken het enige echte serie uitgebracht wil je daar wat meer over weten? maak je dan snel lid van mijn site,s en blog .... er is ook een leuke winactie online waar je het boek van Masja's Artwork mijn wonderlijke wereld kan winnen :https://www.facebook.com/PerfectSweetColors .... ben je benieuwd naar mijn blog? ik ben te vinden onder de link PerfectSweetColors.blogspot.com Daar is alles te lezen wat ik tot nu toe heb gereviewd... ook heb ik een Facebookgroep geopend ... waar jullie je eventueel lid mogen maken . en jullie creaties mogen plaatsen .... .. ik hoop jullie daar snel te zien https://www.facebook.com/groups/1454801214814011/?fref=ts

Het zou leuk zijn als we massaal lid worden van haar pagina's en mee doen met haar leuke acties!!!!








heel veel kleurrijke groetjes van Djoeke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten