dinsdag 10 februari 2015

Review Groovy Mandalas met Bruynzeel design potloden

Ik mocht van de www.kleurboeken-winkel.com weer een mooi kleurboek reviewen (Groovy Mandalas) met deze keer een set Bruynzeel design kleurpotloden.  
Als extra zat er schilderen op nummer bij, maar daar meer over in een andere review.

Ik ben aan de slag gegaan met een mandala uit het  kleurboek Groovy Mandalas en heb ervaren dat de design potloden van Bruynzeel erg prettig zijn om mee te werken.
Helaas miste ik wel de geur van hout, dit potlood is geurloos.

En, het werkt heel goed samen met geurloze terpentine. Zie het rood dat ik bewerkt heb met geurloze terpentine.


uit: Groovy Mandalas gekleurd met  Bruynzeel design kleurpotloden, rood bewerkt met Talens geurloze terpentine doezelaars Nelly snellen

















Het boek Groovy Mandalas is verkrijgbaar bij www.kleurboeken-winkel.com onder het kopje kleurboeken algemeen in de roze balk en dan klikken op kleurboeken eigentijds.
Het kleurboek kost 7,95.

De Bruynzeel design potloden staan onder het kopje kleurpotloden en stiften, in de roze balk.
Je kan dan op het kopje design colour klikken en gaat dan direct naar de design potloden.
Ze zijn verkrijgbaar in een set van 12, 24 en 48 stuks, de prijs is vanaf  14,95.

Ikzelf ben weg van deze potloden. Ik vind het dan ook een echte must have voor in je potloden collectie. Een goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Mijn conclusie: de potloden zijn een ervaring apart. Door de zachte punt hoef je niet hard te drukken voor een perfect resultaat.
Het kleurboek Groovy Mandalas is een geweldig kleurboek voor de mandala liefhebber, het is een enkelzijdig bedrukt kleurboek met een ribbelrandje langs de pagina's voor het makkelijk uitscheuren van de kleurplaat.
Groovy mandalas is geschikt voor beginner tot gevorderd, voor ieder wat wils.
Een zeer mooie aanvulling voor je collectie kleurboeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten