zondag 22 februari 2015

Schilderen op nummer van Bruynzeel


Hobby moment schilderen op nummer van Bruynzeel

Ik had met  www.kleurboeken-winkel.com afgesproken dat ik de design kleurpotloden van  Bruynzeel zou reviewen. Maar tot mijn grote verassing zat daar een schilderij bij van hobby moment van Bruynzeel (shilderen op nummer) en wat was ik blij verast,  had meteen een mailtje naar ze toe gestuurd dat ik niet wist of ik het leuk zou vinden,  maar het is zo ontzettend leuk. En zeker voor de mensen die nooit kunstenaar zullen worden maar wel willen voelen hoe het voelt.

De kleuren verf worden netjes in goed af te sluiten potjes meegeleverd aan de bakjes  zitten mengbakjes vast. Op de meng voorbeeld staat goed aangegeven of je een bakje of een schoteltje moet gebruiken.  De kleuren zijn zeer goed te mengen en kunnen goed uitgestreken worden op het linnendoek.

Tip:  het staat niet zo goed aan gegeven hoe je moet mengen.  Omdat ik dacht 1 op 1 te moeten mengen zijn de kleuren te donker geworden.  De eerste kleur die je moet gebruiken gebruik je veel van en de twee  kleur een beetje. (vaak gaat de tweede kleur om zwart of wit)























Ben je nieuwsgierig geworden  ga dan naar www.kleurboeken-winkel.com  in de roze balk staat meer dan kleuren klik erop dan zie je onderaan staan schilderen op nummer 
Voor 9.50 kan zo’n mooi schilderij van jou worden. En waan je jezelf  voor even een echte van Gogh of Rembrandt.


Ik ga er zeker nog eentje maken het is echt geweldig!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten